2013. október 24., csütörtök

Toyota Hungary

Tisztelt Toyota Magyarország!

Valójában barátaim biztatására írok önöknek, mert magamtól azon az állásponton lennék, hogy biztosan nem foglalkoznak egy ilyen régi autó sorsával, de reméljük, pozitívan csalódok.

Mert van nekem egy 1982-es Toyota Celicám (RA61). Olyan ritka a magyar piacon, hogy még bontott elemeket sem találni hozzá, nemhogy újakat. Többször viccelődtünk baráti körben azon, hogy mégis mi lenne a reakció, ha bevinném egy Toyota márkaszervízbe, de most már valóban kiváncsi lettem: mi történne? Önök vállalnák a szerelést? Valamint van módjuk beszerezni alkatrészeket valami titkos raktárkészletről? Vagy bármilyen segítséget tudnak nyújtani? Mert ha régről is, de önöktől, a Toyotától származik ez a remek jármű.

Válaszukat előre is köszönöm.

---

Tisztelt * Ádám!

Köszönjük levelét.

Kérjük, írja meg a keresett alkatrészeket, illetve a gépkocsi alváz- és modellszámát.

Üdvözlettel
* Annamária
Toyota Motor Hungary Kft.
Ügyfélszolgálat

---

Köszönöm a választ! A motorkód 033222021R, az alvázszám: JT1LBRA6100003309.

---

Tisztelt * Ádám!


Köszönjük visszajelzését.

Nem a motorszámra, hanem a modellkódra van szükségünk.
Várjuk válaszát.

Üdvözlettel
* Annamária

---

Rendben, közben felvilágosítottak, hogy ezt a motortérben fogom megtalálni egy plaketten...

RA61L-BLMMSW

---

Tisztelt * Ádám!

Köszönjük visszajelzését.

A kért alkatrészeknek megszűnt a gyártása, így újonnan már nem elérhetőek.

Üdvözlettel
* Annamária

---

Sóhaj... előre tudtam, hogy csak diszpécser bottal fogok találkozni, ami csak az előre betáplált metódusokat tudja végrehajtani, de azért meglepő, hogy mennyire megtanítják önöknek a személyes mérlegelés és gondolkozás mellőzésének metódusát.

Ha figyelmesen elolvasták volna első levelem, tudnák, hogy tisztában vagyok vele, hogy nem gyártják az alkatrészeket. Ezzel semmi újat nem mondott a világon. Valójában ilyen kérdésem nem is volt. Csak azért asszisztáltam a kód-inputhoz, mert tudtam, hogy enélkül nem üzemel a diszpécserbot. De azt gondoltam, hogy azért kapok majd releváns választ a kérdéseimre. Hát nem.

Nekem volt igazam, nem kellene ügyfélszolgálatokra fecsérelni az időt.

Sayonara!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése